Witam!
Panowie, ze szwagram sie zastanawialismy co moze byc przyczyna glosnej pracy silnika. Silnik pali ladnie, ale zaraz po uruchomieniu jest bardzo glosno, po kilku sekundach, moze kilkunastu jest troche ciszej, ale w porownaniu do ASV mojego szwagra jest duzo glosniej.
Nieprzyjemny dzwiek wydobywa sie chyba w prawej strony, i to jest takie metaliczne brzdakanie. Tak sie zastanawiamy czy moze to byc amortyzator paska wieloklinowego??
Moze ktos mial podobny klopot, prosze o uwagi.
A może to popychacze hydrauliczne w głowicy, zanim dostaną ciśnienia oleju pracują głośniej. Może jakaś blacha -osłona wydechu. Ciężko powiedzieć jednoznacznie.
Szwagier mowi ze moze opoznienie wtrysku, czy cos takiego, ja sie nie znam, a z drugiej strony nie wiem czy mam z tym jechac do mechanika, bo powiedza ze szukam dziury w calym.
Silnik pali ladnie, ale zaraz po uruchomieniu jest bardzo glosno
u mnie też pali ładnie, a zaraz po uruchomieniu (rano) jest CIUT głośniej (niż w trakcie dnia)
każdy oczywiście może różnie interpretować co jest bardzo głośno a co mniej, wieć ciężko coś tu powiedzieć
Zamieszczone przez filipus
po kilku sekundach, moze kilkunastu jest troche ciszej
tu już jest łatwiej, bo można policzyć po ilu sekundach ten dźwięk się zmienia; u mnie jest to po około 4 sekundach;
Zamieszczone przez filipus
ale w porownaniu do ASV mojego szwagra jest duzo glosniej
do tego niestety w ogóle nie mogę się odnieść, bo nie miałam możliwości porównania z innym silnikiem :wink:
Zamieszczone przez filipus
i to jest takie metaliczne brzdakanie
dokładnie
To występuje rano, gdy po kilkunastu godzinach silnik zaczyna pracować. W trakcie dnia, gdy te przerwy są krótsze już tego nie słychać, więc jeśli ja miałabym jechać z tym do mechanika to dokładnie szukałabym dziury w całym. No ale oczywiście w Twoim przypadku zależy jak bardzo głośno ta praca się objawia i jak długo to słychać.
PS mam nadzieję, że jakiś fachowiec wyjaśni dlaczego tak się dzieje, bo ja to tylko tak organoleptycznie mogę powiedzieć
Komentarz